Zomer, Zon en Zwemmen - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Simone Kolkman - WaarBenJij.nu Zomer, Zon en Zwemmen - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Simone Kolkman - WaarBenJij.nu

Zomer, Zon en Zwemmen

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

18 Oktober 2014 | Australië, Shepparton

Ja ja, lieve lezers, zomer is in aantocht hier in Australië. Momenteel zit ik lekker buiten, genietend van de zon, met een zwembad dat er erg aantrekkelijk uitziet! Ook al is het nu nog lente, de temperaturen zijn rond de 25 tot 30 graden Celsius. Dit betekend dan ook dat ik zo nu en dan in het water spring en ervoor zorg dat mijn huid een beetje donkerder wit wordt. Uit betrouwbare bron (Mama) blijkt dat mijn gezicht in ieder geval al wat bruiner is geworden (Hoera!!)

Twee weken geleden ben ik naar Melbourne geweest met Ilse, we hebben twee dagen lang geshopt en heerlijk gegeten. We hebben even Chinatown bezocht en heel veel gelopen. We hebben geslapen in een leuk hostel, en hebben de Queen Victoria Market onveilig gemaakt.

Vorig weekend en afgelopen heb ik weer lekker paardgereden bij Alison (van stage). Ondanks dat haar paard een tikkeltje ondeugend was (lees als een malle rondrennen en steigeren) was het erg gezellig! Dat mis ik toch wel heel erg, het paardrijden.

Ook heb ik afgelopen weekend een 21st B'day party gehad, erg gezellig, leuke mensen, goede muziek etc. De dag daarna heb ik heerlijk niks gedaan.

Doordeweeks nog steeds lekker bezig met stage, ik ben bezig met Join ups (voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier is uitleg over Join Up: http://www.montyroberts.com/ab_about_monty/ju_about/ ) We zijn ook druk bezig met het helpen van de paarden, afgelopen week hebben we twee paarden over hun angst voor trailers en een paard over de angst voor het zadel heen geholpen. Tussendoor komen de cliënten langs en doen een Join Up en helpen daarmee hunzelf en het paard. Aankomende week zijn Colin en Alison (stage) op vakantie, en ik, ik ga de administratie bijwerken!

Al met al ben ik dus druk bezig met bruin worden, en een poging doen om niet te verbranden, stage en feestjes!

Liefs vanuit het mooie Shepparton

  • 18 Oktober 2014 - 08:40

    Tineke Van Der Linden-Plass:

    Leuke berichten, Simone!
    Enjoy your life! XXX

  • 18 Oktober 2014 - 23:42

    Hetty:

    hoi Simone, fijn om te horen dat je zo geniet van alles!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Ik ben Simone, 20 jaar uit Winterswijk en ga voor 5 maanden stage naar Shepparton, Australië.

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3578

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: